Wine Society / Annonsering

Annonsering

Här nedan hittar du våra olika annonseringsalternativ och kampanjer.

vinflaskor som står på ett bord och det regnar pengar över dom.

Nyhetsbrev – Email

Räckvidd: 10 000 prenumeranter
Öppningsfrekvens: 55 %
Klickfrekvens: 1 %
Klicka här för att se ett exempel på ett nyhetsbrev
Ditt vin kommer även finnas med på vår startsida under rubriken ”Rekommenderade viner” i 1 vecka.

Pris: 3 000 kr


Sms kampanj – SMS

Räckvidd: 10 000 prenumeranter
Klickfrekvens: 20 %
Ditt vin kommer även finnas med på vår startsida under rubriken ”Rekommenderade viner” i 1 vecka.

Pris: 10 000 kr


Topplistor – Hemsida

Tillgängliga topplistor – Rankar mellan position 1 – 5 på Google
Bästa röda boxen
Bästa cavan
Bästa vita boxen
Bästa Champagnen
Bästa röda vinet under 200kr
Bästa roséboxen

Prislista per månad

  • Plats 1: 4 000 kr
  • Plats 2: 3 000 kr
  • Plats 3: 2 000 kr
  • Plats 4: 1 500 kr
  • Plats 5: 1 000 kr

Native artikel – Hemsida

Native digital är annonsmärkta målgruppsanpassade digitala artiklar, skapade för att engagera och stärka relationen med målgruppen. Genom starkt berättande sätter vi varumärket eller produkten i ett trovärdigt och inspirerande redaktionellt sammanhang.

Med Native Digital får ni skräddarsydda artiklar som är särskilt utformade för att koppla samman ert varumärke med era befintliga och blivande kunder hos Winesociety

  • Professionell artikelgranskning: Av Winesociety redaktion.
  • Integrerad synlighet: Din native-artikel blir en naturlig del av det redaktionella flödet på Winesociety och får ytterligare spridning via ”Läs mer”-widgeten på alla undersidor på Winesociety och skickas ut i vårt nyhetsbrev till 10 000 prenumeranter.
  • Bench. lästid: 1,5 min

Pris: 5 000 kr

Bild på vår Skribenten Thomas Gustafsson på Wine Society
Skrivet av: Thomas GustafssonJag är en vinälskare som började prova viner i sällskap av vänner som en hobby 2010. Vi skrev om våra erfarenheter i vår blogg och i vårt nyhetsbrev "Vin för nybörjare" som under åren växte och hade över 5000 prenumeranter. Bloggen lades ner 2020 och istället öppnade vi portarna för Winesociety som är ett mognare forum för vinälskare som mig själv.